sobota, 24 maja 2014

A sheet of paper


Tytuł: A sheet of paper.
Adres: http://exchange-fanfiction.blogspot.com/
Opis: 
~*~
Summer zostaje odwieziona przez ojca do Londynu. Aż tam pofatygował się z nią lecieć. - Na pewno. Będę dzwonić. - powtarza
- To co? Staruszek ma już sobie iść?
- Tatuś - Przytula go.
Mężczyzna śmieje się i całuje córkę w czoło.
- Pilnuj mi się tu.
- Dobrze tato. Papa - przed domem stoi pani Styles. Z uśmiechem wita dziewczynę.
- Summer? Jestem Anne, bardzo miło mi cię poznać.
- Mi również. Dziękuję, że będę mogła....tu zostać.
- Dziecinko to czysta przyjemność. Kocham poznawać nowych ludzi. Chodź, zapraszam.
Wchodzą do środka. Jest bardzo ładnie. Ann dopiero sprzątała.
Kobieta oprowadza ją i przedstawia.
- No i jeszcze mój syn ale go nie ma.
Summer kiwa głową na znak że rozumie. Zostaje zaprowadzona do swojego pokoju i zaczyna się rozpakowywać.
Nie ma wielu rzeczy. Będzie prala i może sobie coś kupi. Spędzi tu pół roku.
- Mamo widzia..- Harry wchodzi do pokoju i dostrzega Summer. Przekrzywia głowę a na jego twarzy pojawia się uśmieszek.
- Cześć - mówi dziewczyna wpatrując się w swoje książki.
- MiamiGirl?- wchodzi i opiera się o ścianę.

- LondonBoy? - unosi brew opierdalając chłopaka wzrokiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
InginiaXoXo