sobota, 28 czerwca 2014

Flawless


Tytuł: Flawless
Adres: http://nieskazitelni-winiarski.blogspot.com/
Opis:
"- Mam prośbę - mówię, gdy odsuwa szybę.
- Ta, słucham?
- Pomyślałam, że...- jeżdżę palcem po drzwiczkach. - Skoro już mam taką możliwość to mogłabym się odważyć i spytać o autograf. - niech zacznie padać. Proszę.
- Zróbmy tak. Jak przetrwasz ze mną do końca treningów. To dam ci autograf i nawet zrobię sobie z tobą zdjęcie.
- Dobra - Zagryzam wargę, uśmiechając się. - Do widzenia - odpycham się ręką od auta i mu krótko macham.
Odmachuje mi i odjeżdża. Czemu nie zaproponował mi podwózki? Jeszcze zaczął padać deszcz. Po prostu świetnie, idealnie, cudownie. Zła idę chodnikiem do domu. Ja się tak łatwo nie poddam. Michał Winiarski będzie mój..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
InginiaXoXo