poniedziałek, 7 lipca 2014

Prize


Tytuł: Prize.
Adres: http://prize-fanfiction.blogspot.com/
Opis:
"Miłość to zbrodnia - mówili. Uczucia są nie potrzebne - mówili. Posłuchał. 
Teraz dla niego liczyły się własne doznania i przyjemności. Nie przejmował się bólem innych osób oraz ich cierpieniem. Sam to wyrządzał. Zabawiał się dziewczynami, które były jego. Głęboko w sobie krył zrozpaczone i przerażone dziecko, które boi się świata. To była jego tajemnica. Tylko jego, aż spotkał Chloe. Ha...Raczej porwał, mówiąc że będzie taka sama jak każde poprzednie. Seks. Tylko o tym myślał, patrząc na nią. Zmieni to. Agresja się ulotni."


3 komentarze:

  1. Hej!
    Mam małą sprawę.
    Nie czytałam bloga (lecz to nadrobie), ale zaintrygowało mnie, że na innym blogu który czytam czasem imiona są zmieniane i właśnie kiedyś było coś w stylu Alice. Przeprowadziłam śledztwo (skopjowałam fragment tamtego rozdziału i wkleiłam wujkowi google XD) i zauważyłam, że tamta dziewczyna skopjowała twoją historię którą już skończyłaś.
    Mam nadzieję, że coś z tym zrobisz, bo (jak pisała) ta 10 letnia dziewczynka skopjowała już dwa inne blogi, a dziecko nie może się tego uczyć, bo nie wiadomo co jeszcze z niego wyrośnie.
    Oto link:
    http://leonettalovesforever.blogspot.com/2014/07/rozdzia-11.html?m=1
    Ps. Taki sam kom jest prawdziwą na tamtym blogu, ale nie wiedziałam czy go odczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę :)
    To nie fair, że dziecko przywłaszcza sobie twoją pracę :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo